loading...

فری پلاگین|مرجع تخصصی آموزش و ترفند | دانلود نرم افزار | پلاگین | بازی و...

اموزش های هک و امنیت,ارزدیجیتال(بیت کوین,بلاکچین,رمزارز...)طراحی سایت و چت روم,دانلود بازی های اندرویدی و کامپیوتری و ...

یوزر و پسورد نود 32 - user and password nod 32

سعيد بازدید : 512 پنجشنبه 11 شهریور 1400 : 12:38 ب.ظ نظرات (0)

پست ثابت

یوز و پسورد نود 32 (4 / 5 / 6 / 7 / 8 / 9 / 10 / 11 / 12 / endpoint security / smart security.. )

کاربر گرامی توجه بفرمایید: اگر در هنگام استفاده از لایسنس آپدیت های زیر با پیام Cancel یا Leaked مواجه شده اید بدان معناست که کد توسط شرکت eset (لو رفته=leak) در نظر گرفته و کنسل شده است.

لایسنس نود 32 های موجود در سایت 30 روزه یا یکماهه تریال بوده که بدلیل استفاده چند کاربر از لایسنس یک ماهه زود منقضی می شود و دیگر نمی توانید آنتی ویروس خود را فعال سازید!!! پس یه یوزر دیگه استفاده کنید.

لایسنس نود 32 – آپدیت نود 32 – یوزرنیم و پسورد نود 32 : یکشنبه 21 شهریور 1400

دانلود برنامه 18 Injected Anti Cheat sXe - انتی چیت سرور های ایرانی

سعيد بازدید : 889 جمعه 12 آذر 1400 : 15:15 ب.ظ نظرات (0)

سلام خدمت شما دوستان و همراهان عزیز سایت freeplug.ir

به احتمال بسیار  زیاد شما هم با نرم افزار Injected anti cheat sxe آشنایی دارین،

اگر بخواین در سرور های ایرانی بازی کنید، حتما باید این نرم افزار رو داشته باشین.

این برنامه یکی از انتی چیت های معروف و محبوب کانتر 1.6 که حتما لازمتون میشه.

در این پست اخرین نسخه این آنتی چیت رو ( نسخه 18) برای شما قرار دادیم.

دانلود بازی Counter Strike 1.6 | ESWC 2010 Orginal

سعيد بازدید : 1988 جمعه 12 آذر 1400 : 14:57 ب.ظ نظرات (0)

امروز در خدمت شما هستیم با یه کانتر فوق العاده محبوب و معروف به اسم ESWC

ESWC عنوان یکی از محبوب ترین نسخه های کانتر 1.6 هست که همه 1.6 باز ها با اون اشنا هستن.

قبلا یه نسخه فوق العاده حرفه ای از ESWC رو برای دانلود قرار دادیم که حمایت زیادی هم از این پست شد.

این نسخه ای که قراره در این پست معرفی کنم، همون نسخه فوق العاده کمیابیه که در گیمنت ها استفاده می

شد. این نسخه از کانتر رو در سطح اینترنت به هیچ وجه پیدا نخواهید کرد.

نویسنده نیازمندیم

سعيد بازدید : 583 پنجشنبه 25 شهریور 1400 : 0:54 ق.ظ نظرات (0)

با سلام خدمت تمامی اعضا کسانی که میخوان درامد داشته باشن منزل و پاره وقت کار کنن و بلدن پست بزارن توی سایت(اموزش داده میشه اگر علاقه داشتین).

هر پست از ۵۰۰۰ریال تا ۵۰۰۰۰ریال بسته ب پستایی که میزارین داره

خونه میشینی مثلا پستی هزارتومن بزازی میشه تو یک روز ۱۰۰ تا ۲۰۰ تا پست بزاری خیلیم در امد خوبیه تو منزل کار کنی.

تازه هزینه اینترنت هم داده میشه(بسته به مصرف).

شب به شب تصفیه یا هفته ای هرجور دوس داشته باشین.

سایت موزیک هست.

سایت فیلم هم هست.

سایت اموزشی هم هست.

سایت موزیک هر پست ۵۰۰۰ریال 

سایت فیلم ۱۰۰۰ ریال 

سایت اموزشی ام از ۲۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰ هزار ریال هر پست 

در صورت تمایل تماس بگیرین (تماس تلفنی . واتساپ . تلگرام. مسیج) با شماره 

۰۹۳۷۱۳۳۰۴۲۸

یا از طریق فرم تماس با ما شماره بزارین تماس میگیرم باهاتون با تشکر

اسکریپت چت روم پیشرفته BoomChat فارسی نسخه 7.1

سعيد بازدید : 569 چهارشنبه 10 شهریور 1400 : 16:44 ب.ظ نظرات (0)

 BoomChat  نام اسکریپتی تجاری می باشد که به وسیله آن قادر هستید یک چت روم ، با امکانات مختلف ایجاد کنید. این اسکریپت چت روم امکاناتی نظیر قابلیت ورود و عضویت کاربران ، قابلیت ورود به عنوان مهمان ، قابلیت ارسال پیغام به صورت شخصی ، امکان ایجاد اتاق های گفتگو ، قابلیت ارسال شکلک و تنظیم فونت ، قابلیت ایجاد محدودیت اتاق های گفتگو و همچنین نسخه موبایل و تبلت به شما ارائه می دهد. قابلیت های کلی را نام می بریم.

اسکریپت چت روم پیشرفته x7Chat فارسی

سعيد بازدید : 329 چهارشنبه 10 شهریور 1400 : 16:41 ب.ظ نظرات (0)

با من حرف بزن (x7Chat) یک اسکریپت فارسی رایگان برای راه اندازی سایت های چت متنی می باشد. این اسکریپت ساده با موبایل و تبلت سازگار بوده و نمایش خوبی بر روی موبایل و تبلت دارد. نصب نرم افزار بسیار ساده بوده و برای نصب به سروری نیاز است که از php و mysql پشتیبانی کند. از قابلیت های کلیدی این اسکریپت می توان به سازگاری با موبایل و تبلت ، نصب ساده سیستم ، قابلیت چت خصوصی بین کاربران ، قابلیت ایجاد محدودیت در هر اتاق گفتگو اشاره کرد.

اسکریپت چت روم فارسی Ready Chat نسخه 1.3

سعيد بازدید : 295 چهارشنبه 10 شهریور 1400 : 16:12 ب.ظ نظرات (0)

شما با این اسکریپت Ready Chat یک چت روم آماده با امکانات مختلف ایجاد کنید.از قابلیت های کلیدی این سیستم می توان به سیستم مدیریت بسیار قوی ، قابلیت گفتگو و ورود مهمان ها، قابلیت ورود و عضویت کاربران ، سیستم پروفایل کاربری و آواتار و همچنین بازی های فلش اشاره کرد.

دانلود اسکریپت چت روم پیشرفته و فارسی chat-ir

سعيد بازدید : 329 چهارشنبه 10 شهریور 1400 : 16:05 ب.ظ نظرات (0)

شما با استفاده از این اسکریپت قادر هستید یک چت روم (اتاق گفتگو) با امکانات فراوانی راه اندازی کنید. این اسکریپت متن باز و رایگان دارای قابلیت هایی نظیر قابلیت ورود کاربران بدون نیاز به عضویت ، قابلیت گفتگوی عمومی و یا گفتگوی خصوصی بین کاربران ، قابلیت گفتگو در اتاق های مختلف گفتگو ، قابلیت ارسال شکلک در محیط اتاق گفتگو ، قابلیت اخراج کردن کاربران خاطی از اتاق های گفتگو ، قابلیت انتخاب تصویر شخصی (آواتور) برای پروفایل ، قابلیت نمایش تاریخچه گفتگو ها می باشد. امکانات کلی این سیستم را نام می بریم.

آموزش قدم به قدم حل مشکلات مربوط به زیرنویس فارسی در ویندوز

سعيد بازدید : 228 سه شنبه 28 اردیبهشت 1400 : 13:40 ب.ظ نظرات (0)

خیلی مواقع پیش آمده که موقع تماشای ویدیو با مشکلاتی مثل هماهنگ نبودن زیرنویس فارسی در فیلم مواجه شدیم یا زیرنویس با فونت عجیب و ناخوانا در برنامه ها نمایش داده میشه. در چنین مواقعی می بایست نسبت به حل مشکل زیرنویس اقدام کنیم یا اینکه به صورت کامل از تماشای ویدیو منصرف بشیم! در این آموزش از فری پلاگین قصد داریم چند ترفند کاربردی به شما آموزش بدیم تا در نهایت قادر باشید مشکلات مربوط به بهم ریختگی و یا ناهماهنگی زیرنویس فارسی را به صورت کامل رفع کنید.

حل مشکل هماهنگ نبودن زیرنویس فارسی

هماهنگ نبودن زیرنویس فارسی در kmplayer مشکلی است که گاها برای کاربران رخ می دهد و کاربر را از تماشای ویدیوی مربوطه منصرف می کند. در ادامه قصد داریم ترفندی برای حل مشکل بهم ریختگی زیرنویس در kmplayer و vlc ارائه کنیم.

جلوگیری از سو استفاده کردن از سخت افزار کامپیوتر برای استخراج رمز ارز

سعيد بازدید : 175 چهارشنبه 22 اردیبهشت 1400 : 16:27 ب.ظ نظرات (0)

ارزهای دیجیتالی در حال تبدیل شدن به یک روش رایج پرداخت در بین مصرف کنندگان در سراسر جهان است. بیت کوین و سایر ارزهای رمزنگاری شده به سرعت در حال گسترش هستند زیرا مردم به طور فزاینده به آنها برای پرداخت ، انتقال پول و حتی پس انداز آن اعتماد می کنند. با این حال ، نوسانات و امنیت دو جنبه مهم باقی مانده است که  نادیده گرفتنی نیست.

ماینینگ یا استخراج ارز دیجیتال بین کوین چیست؟

سعيد بازدید : 828 چهارشنبه 22 اردیبهشت 1400 : 12:45 ب.ظ نظرات (0)

آیا تا به ‌حال به این فکر کرده‌اید که فرآیند استخراج ارز دیجیتال چگونه روی یک بلاک چین کار می‌کند؟ یا اینکه چگونه تراکنش‌های شما تایید و به بلاک چین اضافه می‌شوند؟ برای پاسخ به این پرسش، لازم است که در ابتدا تعریفی ساده از ماینینگ داشته باشیم.

معرفی 10 کیف پول برتر دیجیتال

سعيد بازدید : 319 سه شنبه 21 اردیبهشت 1400 : 12:42 ب.ظ نظرات (0)

هم‌اکنون که در حال نگارش این مطلب هستیم، بیش از ۷۰ کیف پول معتبر برای بیت کوین وجود دارد. در ادامه قصد داریم ۱۰ مورد از بهترین کیف پول‌های بیت کوین در سال ۲۰۲۰ را معرفی کنیم. در تهیه این فهرست معیارهایی مانند تعداد کاربر (نصب)، امتیاز و بازخورد کاربران، راحتی در استفاده و ویژگی‌های امنیتی در نظر گرفته شده است. به یاد داشته باشید که امنیت و اعتبار کیف پول باید اصلی‌ترین معیار شما برای انتخاب باشد.

انواع کیف پول بیت کوین - bitcoin wallet

سعيد بازدید : 289 سه شنبه 21 اردیبهشت 1400 : 12:35 ب.ظ نظرات (0)

یک کیف پول بیت کوین بسیار شبیه به حساب بانکی شماست. کیف پول‌ها اجازه ارسال، دریافت و ذخیره بیت کوین‌ها را می‌دهند. کیف پول‌های بیت کوین انواع مختلفی دارد که می‌توانید نسبت به نیاز یا شرایط خود از میان انواع کیف پول بیت کوین یکی را انتخاب کنید. در ادامه با انواع کیف پول‌های بیت کوین آشنا می‌شوید.

کیف پول بیت کوین

سعيد بازدید : 413 سه شنبه 21 اردیبهشت 1400 : 12:23 ب.ظ نظرات (0)

کیف پول بیت کوین (Bitcoin Wallet) نرم‌افزار، دستگاه سخت‌افزاری یا تکه کاغذی است که می‌توان از آن برای نگهداری، ارسال یا دریافت بیت کوین‌ استفاده کرد. در این مقاله، ابتدا توضیح می‌دهیم کیف پول بیت کوین چیست، چگونه کار می‌کند و چه انواعی دارد، سپس با بهترین کیف پول‌‌های بیت کوین در سال ۲۰۲۰ آشنا خواهید شد و در پایان یاد می‌گیرید که چگونه امنیت بیت کوین‌های خود را تأمین کنید.

چگونه بیت کوین بفروشم؟ آموزش فروش بیت کوین

سعيد بازدید : 296 شنبه 11 اردیبهشت 1400 : 10:48 ق.ظ نظرات (0)

بهترین راه برای فروش بیت کوین مراجعه به یک سایت صرافی ارز دیجیتال است. فقط کافی است کلمه «فروش بیت کوین» را در گوگل جستجو کنید تا ده‌ها سایت صرافی برای شما به نمایش در بیاید. در این سایت‌ها، پس از ثبت‌نام و احراز هویت، به‌راحتی می‌توانید بیت کوین‌های خود را بفروشید و در کارت بانکی خود ریال دریافت کنید.

چگونه بیت کوین بخرم؟ آموزش خرید بیت کوین

سعيد بازدید : 238 شنبه 11 اردیبهشت 1400 : 10:31 ق.ظ نظرات (0)

همان‌طور که احتمالا می‌دانید، بیت کوین شکل فیزیکی ندارد و به‌شکل دیجیتالی منتقل می‌شود. بنابراین، برای خرید بیت کوین لازم نیست حضوری اقدام کنید، بلکه این کار اغلب به‌صورت آنلاین و از طریق اینترنت انجام می‌شود. همچنین، سؤالی که همیشه برای افراد تازه‌کار مطرح می‌شود این است که آیا باید حتماً چند هزار دلار خرج کنیم و یک واحد بیت کوین بخریم؟ نه، شما حتماً لازم نیست یک واحد کامل بیت کوین بخرید. این ارز دیجیتال تا هشت واحد اعشار قابل تقسیم است و به‌عنوان مثال می‌توانید ۰.۰۰۱ از یک بیت کوین یا حتی به‌اندازه ۱۰۰ هزار تومان بیت کوین بخرید.

بیت کوین چیست؟ همه چیز درباره بیت کوین

سعيد بازدید : 292 شنبه 11 اردیبهشت 1400 : 10:13 ق.ظ نظرات (0)

همه چیز از سال ۲۰۰۸ و انتشار مقاله‌ای که نوعی پول الکترونیک به نام بیت کوین در آن معرفی شده بود آغاز شد. هویت ناشناسی به نام ساتوشی ناکاموتو آغازگر انقلابی بود که سال‌ها بعد به تیتر اول رسانه‌ها تبدیل شد و اقتصاددانان را به بحث‌های نظری گسترده درباره آن وادار کرد.

تکنولوژی بلاک‌چین- (Blockchain)

سعيد بازدید : 329 جمعه 10 اردیبهشت 1400 : 16:07 ب.ظ نظرات (0)

این روزها همه جا صحبت از بلاک‌چین است. (معادل فارسی بلاک‌چین را می‌تواند زنجیره بلاکی دانست ولی ما ترجیح می‌دهیم این تکنولوژی را با همان نام بلاک‌چین بخوانیم).

شاید از طریق اخباری که پیرامون تلگرام وجود دارد که اعلام داشته نسخه بلاک‌چین خود را وارد بازار می‌کند با کلمه بلاک‌چین آشنا شده باشید.

دو روش متفاوت آموزش کرک سرور مجازی (vps) با kali linux

سعيد بازدید : 610 پنجشنبه 09 اردیبهشت 1400 : 13:02 ب.ظ نظرات (0)

سلام خدمت کاربران و همراه هان فری پلاگین در این پست به شما آموزش کرک سرور مجازی را مدهیم واسه خیلی ها کار های مهمی پیش اومده و نیاز به سرور مجازی داشته اما به دلایل مالی نتونستین بخرین خوب ما در این آموزس به شما آموزش کرک سرور مجازی میدهیم با ما همراه باشید.

اموزش ابزار androbugs در ترموکس termux

سعيد بازدید : 188 چهارشنبه 08 اردیبهشت 1400 : 23:12 ب.ظ نظرات (0)

ابزار androbugs یک سیستم تجزیه و تحلیل آسیب پذیری اندروید است که به توسعه دهندگان کمک می کند تا آسیب پذیری های امنیتی بالقوه را در برنامه های اندروید پیدا کنند.

دانلود پابجی موبایل - بازی جذاب PUBG MOBILE - KARAKIN

سعيد بازدید : 232 چهارشنبه 08 اردیبهشت 1400 : 17:48 ب.ظ نظرات (0)

پابجی موبایل - pubg mobile یکی از بهترین، خارق العاده ترین و معروفترین بازی های سبک بقا اکشن است. این بازی توسط کمپانی چینی Tencent game برای دستگاه های اندرویدی و آی او اس طراحی و توسعه داده شده است. این بازی دارای امتیاز 4.6 از 5.0 در مارکت گوگل پلی می باشد و بیش از 100 میلیون بار دانلود و نصب شده است. برای معرفی و دانلود پابجی موبایل (pubg mobile) نسخه جدید 2021 همراه با دیتا اندروید با ما همراه باشید.

دانلود بازی کالاف دیوتی موبایل Call of Duty mobile اندروید

سعيد بازدید : 233 چهارشنبه 08 اردیبهشت 1400 : 17:39 ب.ظ نظرات (1)

کالاف دیوتی موبایل Call of Duty Mobile سری جدیدی از سری بازی های معروف، اکشن و تفنگی کالاف دیوتی کمپانی Activision Publishing می باشد، که برای دستگاه های اندرویدی عرضه شده است. برای دانلود کالاف دیوتی موبایل آپدیت جدید اندروید همراه با دیتا با فری پلاگ همراه باشید.

دانلود بازی دوتا ۲ برای کامپیوتر – DOTA 2 April 2021 Update

سعيد بازدید : 220 چهارشنبه 08 اردیبهشت 1400 : 17:00 ب.ظ نظرات (0)

واژه DotA خلاصه شده از Defense of the Ancients به معنی دفاع از ساختمان باستانی است؛ و هر تیم ساختمان‌های دشمن را از بین ببرد برنده است. دوتا ۲ بازی چند نفره انلاین در یک محیط گرافیکی سه بعدی (۳D)، ارائه شده از منظر بالا زاویه مورب و ثابت است که در ابتدا یکی از mapهای بازی warcraft بود و توسط IceFrog ایجاد شده بود. دو تیم با پنج بازیکن، به عنوان ریدینت (انگلیسی: Radiant) و دایر (انگلیسی: Dire) به رقابت می‌پردازند.

پست ثابت دانلود مپ دوتا - all map dota allstar

سعيد بازدید : 583 چهارشنبه 08 اردیبهشت 1400 : 2:28 ق.ظ نظرات (0)

با توجه به درخواست های اخیر شما برای قرار دادن جدیدترین نسخه های مپ دوتا در freeplug.ir ، تصمیم گرفتم که جدیدترین نسخه های در دسترس آن را برای دانلود شما عزیزان با لینک مستقیم قرار دهم. توجه داشته باشید که این صفحه مرتبا به روز شده و مپ های جدید به آن اضافه خواهد شد؛ پس اگر میخواهید همواره به روز باشید و مپ های جدید دوتا را بازی کنید، لطفا این صفحه را دنبال بفرمایید.

اخرین اپدیت 1400/2/7

دانلود اخرین ورژن ار جی سی RGC ranked gaming client اموزش

سعيد بازدید : 936 چهارشنبه 08 اردیبهشت 1400 : 1:47 ق.ظ نظرات (0)

بعد از منحل شدن Garena ، برنامه ی آرجی سی منتشر شد که پلیرهای ایرانی و خارجی زیادی داخل اون در حال بازی کردن بازی دوتا۱ می باشند. برای دانلود کردن بازی دوتا۱ میتونید از ار جی سی استفاده کنید

کلمه ی RGC مخفف Ranked Gaming می باشد.

دانلود اتیناد ورژن جدید - download new version atinad

سعيد بازدید : 2374 دوشنبه 06 اردیبهشت 1400 : 16:00 ب.ظ نظرات (0)

آتیناد نام مسنجری ( کلاینت ) جهت آنلاین بازی کردن گیم های مختلف می باشد که در حال حاضر فقط از بازی وارکرافت پشتیبانی می شود و به زودی بازی های مختلف دیگر اضافه خواهد شد همچنین آتیناد امکان چت خصوصی با دوستان خود را نیز دارد.

1 - سیستم ضد هک مپ و بازی

2 - سیستم اتصال مجدد خودکار یا ریکانکت

3 - مسنجر آنلاین ( صفحه چت )

4 - روم ها و اتاق های مدیریت شده

سیستم مورد نیاز : ویندوز Vista , Xp , 7 , 8 , 8.1 , 10

دانلود بازی دوتا 1 - warcraft frozen throne III

سعيد بازدید : 1531 دوشنبه 06 اردیبهشت 1400 : 15:45 ب.ظ نظرات (0)

بازی Warcraft 3 از بهترین و پرطرفدارترین بازی های استراتژیک است که اولین نسخه آن سال 1995 توسط کمپانی Blizzard برای کامپیوتر روانه بازار شد . استقبال زیاد از بازی Warcraft 3 و امتیازهای خوب که توسط سایتهای مطرح بررسی بازی به  بازی وارکرافت 3 داده میشد باعث شد که پس از مدتی نسخه دوم و چند سال بعد نسخه سوم این بازی با تغییرات بسیار و رفع اشکال نسخه های  قبل روانه بازار شود .

بازی Warcraft 3 در سال 2002 روانه بازار شد و توانست با داستان خوبی که در بخش تک نفره داشت و امکانات جالب و فروانی که در بخش مالتی پلیر و چند نفره  بازی وارکرافت 3 قرار داده بود به یکی از اصلی ترین بازی های کاندید برای مسابقات مختلف و بازی های گروهی و آنلاین تبدیل شود 

یکی از بهترین مپ های بازی که دوتا dota و lod میباشد که جداگانه پست میزارم هست.

آموزش هک اینستاگرام با ترموکس (Termux) ورژن 3

سعيد بازدید : 422 دوشنبه 30 فروردین 1400 : 17:50 ب.ظ نظرات (0)

هک اینستاگرام با termuxlearn.html" title="ترموکس" target="_blank">ترموکس (termux) با ابزار های جانبی ممکن است و می توانیم تست نفوذ به اینستاگرام را به کمک راهکار های ارائه شده در این مقاله انجام دهیم، همراه ما باشید.

آموزش هک اینستاگرام با ترموکس (Termux) ورژن 2

سعيد بازدید : 800 دوشنبه 30 فروردین 1400 : 17:47 ب.ظ نظرات (0)

هک اینستاگرام با termuxlearn.html" title="ترموکس" target="_blank">ترموکس (termux)

 با ابزار های جانبی ممکن است و می توانیم تست نفوذ به اینستاگرام را به کمک راهکار های ارائه شده در این مقاله، انجام دهیم، همراه ما باشید.

بکاپ کامل چت روم امیر طرح

سعيد بازدید : 293 دوشنبه 30 فروردین 1400 : 17:42 ب.ظ نظرات (0)

با سلام و عرض احترام
براتون یه بکاپ فول امکانات طراحی کردم که خیلی هم براش زحمت کشیدم و گذاشتم برای استفاده تمامی عزیزان.
این بکاپ رو نصب کنید بهتون قول میدم ضرر نمیکنید.

آموزش هک اینستاگرام با ترموکس (Termux) مدل 1

سعيد بازدید : 298 دوشنبه 30 فروردین 1400 : 16:43 ب.ظ نظرات (0)

هک اینستاگرام با termuxlearn.html" title="ترموکس" target="_blank">ترموکس (termux) با ابزار های جانبی ممکن است و می توانیم تست نفوذ به اینستاگرام را به کمک راهکار های ارائه شده در این مقاله داتیس نتورک، انجام دهیم، همراه ما باشید.

در مقالات پیشین درباره برنامه ترموکس صحبت کردیم و همچنین در مقاله دیگری درباره روش های جلوگیری از هک اینستاگرام صحبت کردیم که خواندن آن ها به درک بیشتر این مقاله کمک می کند.

نکته: برای هک اینستاگرام باید از حملات Brute Force استفاده شود.

آموزش هک جیمیل با ترموکس hack gmail white termux

سعيد بازدید : 934 دوشنبه 30 فروردین 1400 : 16:34 ب.ظ نظرات (0)

هک جیمیل با termux 

علاقه مندان به مباحث هک و امنیت حتما تاکنون نام اپلیکیشن termuxlearn.html" title="ترموکس" target="_blank">ترموکس را شنیده اند که یک اپلیکیشن اندرویدی برای اجرای بسته های لینوکس روی اندروید می باشد. این اپلیکیشن در حقیقت یک شبیه ساز محیط ترمینال لینوکس است که می تواند بسیاری از پکیج های لینوکس را روی گوشی اندرویدی اجرا کند. البته به هیچ وجه نباید انتظاری که از ترمینال لینوکس دارید را از این اپلیکینش 200 کیلوبایتی داشته باشید. اما با این حال می تواند تا حد زیادی خواسته های شما را در زمینه های مختلف، فراهم آورد. در این مطلب به معرفی قابلیت های termuxlearn.html" title="ترموکس" target="_blank">ترموکس خواهیم پرداخت و خصوصا در رابطه با چگونگی انجام عمل هک با Termux توضیحاتی را ارائخه خواهیم داد.

در ادامه میخوام اموزش هک جیمیل بزارم براتون 

دانلود VMware Workstation Pro + Fusion – اجرای چند سیستم عامل

سعيد بازدید : 367 دوشنبه 30 فروردین 1400 : 12:41 ب.ظ نظرات (0)

آخرین نسخه دانلود VMware Workstation به همراه تمامی ریلیزهای Pro, Lite و Player و آموزش نصب کاملا اختصاصی و قدم به قدم در این مطلب برای شما عزیزان آماده شده است. دانلود VMware Workstation Pro نام نرم افزاری مشهور در زمینه ساخت هارد دیسک های مجازی و سیستم عامل های مجازی می باشد. رقیب دیرینه ی این مجازی ساز را می توان نرم افزار Virtual Box دانست. به کمک این برنامه و محیط موجود در آن کاربر قادر به نصل هر نوع سیستم عاملی در آن می باشد.

همچنین شما قادر خواهید بود تا با این نرم افزار علاوه بر استفاده همزمان از چند سیستم عامل از ویژگی مدیریت وظایف موجود در برنامه نیز برای سوئیچ نمودن مابین سیستم عامل های موجود در محیط مجازی استفاده نمود. استفاده از چنین محیط های مجازی دارای استفاده های مفید و فراوانی می باشد ، به عنوان مثال کاربری قصد دارد تا نرم افزاری را که به آن از نظر آلوده بودن به ویروس مشکوک است را استفاده نماید. چنین محیط مجازی برای این کار بسیار مناسب اند زیرا هیچ ارتبطی میان هارد اصلی سیستم و محیط مجازی نیست.

Kali Linux 2021.1 x86/x64

سعيد بازدید : 507 دوشنبه 30 فروردین 1400 : 12:31 ب.ظ نظرات (0)

توضیحات

Kali Linux توزیعی از لینوکس است که بر مبنای دبیان لینوکس توسعه داده شده و یکی از توزیع های مورد علاقه هکرها، نفوذگر ها و متخصصین امنیت است. این توزیع توسط شرکت امنیتی Offensive Security ارائه شده است. Mati Aharon ، Devon Kearns  و Raphaël Hertzog از برنامه نویسان اصلی این توزیع محسوب میشوند که با بازنویسی BackTrack این سیستم عامل را پدید آورده اند. کالی لینوکس بهترین ابزارهای مورد نیاز در حوزه هک و امنیت را به صورت یکجا گردآوری کرده است.

ابزارهایی شامل Armitage – ابزاری گرافیکی برای مدیریت حملات سایبری، nmap – پورت اسکنر بسیار قدرتمند و همه کاره، Wireshark – تحلیلگر بسته های اطلاعاتی در بستر شبکه، John Ripper – پسورد کرکر بسیار محبوب، Aircrack-ng – ابزاری برای تست نفوذ شبکه های وایرلس، Burp Suite و OWASP ZAP هر دو از اسکنرهای امنیتی وبسایتها و در مجموع بیش از 300 ابزار مفید که همه آنها نصب و آماده استفاده هستند.

دانلود نرم افزار اندروید Termux

سعيد بازدید : 938 یکشنبه 29 فروردین 1400 : 1:20 ق.ظ نظرات (0)

Termux

 نام نرم افزار کاربردی اندروید است که توسط کمپانی Fredrik Fornwall برای کاربران دستگاه های اندروید طراحی و منتشر شده است . در این نرم افزار شما می توانید محیط ترمینال لینوکس را در سیستم عامل اندروید شبیه سازی کنید . شما می توانید به طور کلی محیط ترمینال لینوکس را در دستگاه اندروید خود بیاورید و از apt و pkg برای نصب برنامه های نصبی بر روی اندروید استفاده کنید . با اجازه دادن این برنامه به دسترسی روت می توانید از امکانات بیشتر این نرم افزار استفاده کنید . با اینکه این نرم افزار نسخه شبیه سازی شده ترمینال لینوکس بر روی اندروید می باشد اما قابل توجه است که برای اجرای قابلیت ها و امکانات از هسته دستگاه اندروید استفاده می کند . برای اجرای این نرم افزار بر روی دستگاه اندروید خود شما به اندروید 4 تا 8 و به بالا نیاز دارید . این نرم افزار از زبان های Perl ، Python ، Ruby و Node.js پشتیبانی می کند . اگر می خواهید به نرم افزار termux دسترسی داشته باشید هم اکنون می توانید آخرین نسخه از آن را به صورت رایگان بر روی گوشی و یا تبلت اندروید خود نصب کنید .

دانلود تلگرام ورژن کامپیوتر(pc) 2.7.4

سعيد بازدید : 1121 سه شنبه 12 آبان 1394 : 17:16 ب.ظ نظرات (0)

به جرات میتوان گفت که telegram در حال حاضر برترین و پرمخاطب ترین نرم افزار چت است. این نرم افزار کارایی و قابلیت های بسیار زیادی دارد. شما با این نرم افزار میتوانید با دوستان خود به گفتگو بپردازید.

 استفاده از telegram فقط نیازمند اینترنت است که باعث کاهش هزینه های موبایل شما میشود.

 نرم افزار telegram به شما امکان ارسال و دریافت پیغام های متنی، و همچنین فایل های چندرسانه ای را میدهد. یعنی توسط آن میتوانید بدون محدودیت اقدام به ارسال و دریافت عکس، فیلم، و فایل های صوتی با دوستان خود نمایید.

 گر نسخه موبایل این نرم افزار را داشته باشید میتوانید نسخه کامپیوتر آن را نیز نصب کنید و امکانات آن لذت ببرید. نسخه دسکتاپ تلگرام یکی از بهترین نرم افزار های ارتباطی در بین نرم افزار های مشابه است و امکانات بسیار کاملی دارد.

 برای استفاده از این نرم افزار، کافیست تلگرام دسکتاپ را روی ویندوز خود نصب کنید و شماره خود را وارد کنید. سپس کد فعال سازی به موبایل شما ارسال میشود. بعد از وارد کردن کد، میتوانید به راحتی از تلگرام ویندوز استفاده کنید.

دانلود یاهو مسنجر

سعيد بازدید : 784 سه شنبه 12 آبان 1394 : 17:14 ب.ظ نظرات (0)

دانلود ورژن 11.5.0.228 یاهو مسنجر.با استفاده از این نرم افزار و ایمیل یاهو خود میتوانید با دوستان و اشنایان خود چت کنید و عکس،فایل،فیلم ارسال کنید و همچنین میتوانید با این نرم افزار تماس صوتی برقرار نمایید

این نرم افزار توسط شرکت یاهو ساخته شده و از زمان ساخت تا به حال شکلک ها،بازی ها و  امکانات زیادی اضافه شده است...

 

تعداد صفحات : 29

درباره ما
Profile Pic
فری پلاگین در بهمن 92 به صورت وبلاگ ساخته شد.هدف از تاسیس این سایت اموزش های کامل و جامع و رایگان میباشد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات

  • ارزدیجیتال
  • نرم افزار pc
  • ترفند
  • پلاگین
  • اسکریپت
  • کد کاربردی
  • قالب
  • برنامه های گرنا
  • برنامه های هک
  • صوتی
  • تصویری
  • نرم افزار موبایل
  • آموزش
  • counter-stricke | کانتر استریک
  • نظرسنجی
    بیشتر در چه زمینه ای فعالیت کنیم؟
    سایت بعدی درباره چه باشد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1231
  • کل نظرات : 431
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 1903
  • آی پی امروز : 72
  • آی پی دیروز : 515
  • بازدید امروز : 162
  • باردید دیروز : 3,091
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 15,764
  • بازدید ماه : 42,268
  • بازدید سال : 303,763
  • بازدید کلی : 3,259,483